[Cunsiglii di risparmiu di carburante] U cunsumu di carburante di un escavatore hè cusì diversu, a distanza trà i vechji è novi cunduttori hè cusì grande?

A differenza trà un novu è un vechju driver ùn hè micca solu in tecnulugia, ma ancu in i dettagli quotidiani ...

 

Quandu si tratta di varie cundizioni di travagliu, i cunduttori veterani ponu cuntrullà facilmente cù a so ricca esperienza per assicurà u bonu sviluppu di u travagliu, è sò megliu cà i cunduttori principianti in termini di risparmiu di carburante è senza preoccupazioni.

 

Allora, chì differenza hè trà u cunduttore principiante è u vechju cunduttore chì gestisce l'escavatore?

Minimizà u overflow di l'excavatore

In u funziunamentu propiu, truveremu chì perchè a valvula di sicurezza in u circuitu idraulicu hè aperta, una volta chì si verifica un overflow, ancu se aumentate l'acceleratore, a putenza di l'escavatore ùn aumenterà micca durante u funziunamentu attuale, è u maestru ùn sarà più pisà lu. , Se continuate à pisà, più oliu serà sprecatu.

Sceglite u locu di travagliu currettu

I cunduttori veterani sperimentati sceglieranu una pusizione adatta quandu entranu in u locu, à u cuntrariu di i principianti chì entranu in u locu senza sceglie. Scegleranu una altezza simile à quella di u compartimentu di u veiculu caricu per riduce l'altezza di l'escavatore durante l'operazione, accurtà a distanza operativa, è evità naturalmente u sprechju di carburante.微信图片_20200901113927

 

Benintesa, ci sò assai picculi dettagli nantu à u risparmiu di carburante. Finchè rinfurzate u vostru studiu cutidianu è riassumite i vostri propii cunsiglii di risparmiu di carburante à u travagliu, credu chì diventerete prestu un vechju cunduttore di risparmiu di carburante è senza preoccupazioni!


Tempu di posta: Sep-01-2020